donderdag 24 mei 2012

Happy Mail!


Vandaag kreeg ik een prachtige brief van Yan-Ting. Dit is nou echt Happy mail! Op postcrossing zag ik een leuke getekende kaart van haar voorbij komen, en wou graag met haar swappen. Ik stuurde haar en brief en een kaart die ik had gemaakt en dit is wat ik terug kreeg. Zo mooi! 


De achterkant van de envelop.



En dit zat er in! 


En een hele leuke verjaardagskaart. Ze schreef dat ik dan wel niet jarig was, maar dat ze de kaart zo leuk vondt. Nou toevallig ben ik over 2 dagen jarig, dus hij is wel erg toepasselijk! Superleuk die kaart!


1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Marloes!!!!! Here is Yan-Ting XD!!!! hahaha
So happy to know the things arrived safe and sound (I had been worried about them for days) and that you like them :DD!!!!
I was delighted when I prepared these things for you :) just like a festival!
And also glad to know your birthday is today!!!! What a coincidence :")))!!!

Happy birthday!!!