woensdag 30 januari 2013

Snail mail van Romee



Kijk eens wat een leuke Snail mail van Romee  van de blog Ziza Zipper. Ik ontdekte haar blog vorige week per toeval en ik wou met haar wel een eenmailig snailen. Zo leuk die kleine envelopjes, mooie brief , leuke papiertjes, kaartjes en stickers!  Ik vind alles geweldig! Ik heb het al vaker gezegd maar wat ik van dit soort post toch gelukkig! 

Ik moet eens even goed nadenken over wat ik haar terug zal sturen. Het is de bedoeling dat ze net zo blij wordt van mijn post als ik van de hare, maar dat zal niet makkelijk zijn....


En een kaart voor een meisje in Beijing.
 Ik kwam haar adres weer tegen op postcrossing. Ze weet niet dat ik haar een kaart ga sturen, we hebben noit contact gehad, dus ik hoop dat ze verrast zal zijn! 

2 opmerkingen:

Ziza Zipper zei

Leuk dat je de post hebt ontvangen :)
En wat een mooie kaart + postzegel! Heb je die zelf gemaakt?

Tante Tee zei

Ja, die heb ik zelf gemaakt en jou brief gaat morgen op de post!