donderdag 17 oktober 2013

Dream key

Ik vind het erg leuk om cadeautjes te geven, en ik bedenk dan ook al ver van te voren wat ik iemand met de verjaardag wil geven. 
Voor iemand (ga niet zeggen wie, want wie weet leest ze mee) had ik een goed idee voor haar verjaardag. Ze is ng lang niet jarig, maar omdat ik bang was dat ik het zou vergeten, heb ik het maar meteen besteld bij Dream Key. 



Groot was mijn verrassing dat ik bestelling 1002 had geplaatst en bij mijn bestelling een verrassingspakketje zou krijgen. 
Nummer 1000 kreeg, om te vieren dat ze al 1000 bestellingen had gehad,  het geld van de bestelling weer terug en de nrs. 995 t/m 999 en 1001 t/m 1005 kregen dus het verrassingspakketje. 
En wat een verrassing was het! 
Nienke verpakt haar bestelling altijd als een cadeautje op zich, zo mooi ingepakt, maar toen ik het open maakte stond ik haast weer te dansen in de kamer. Zo leuk!

 

Een rolletje washi tape, 2 prachtige kaarten, heel veel hele leuke stickers, en kawaii post-it's! 

Wat wordt een mens daar toch blij van! 

Geen opmerkingen: