donderdag 17 oktober 2013

Everything is connected

Onlangs bestelde ik "Everything is connected" van keri Smith


Ik ben groot fan van haar boeken, en heb er dan ook al heel wat! 
Wreck this book blijft toch wel mijn favoriet, maar de andere boeken van haar zoals; "This is not a book" en "Mess", zijn ook echt leuk! Ook "Wreck this app", "This is not an App" en The Pocket Scavenger voor op je telefoon zijn ook echt een aanrader! 

"Everything is connected" bestaat uit 50 ansichtkaarten met allemaal opdrachten er op, net zoals in Keri Smith's boeken. 

Het boek kwam pas 1 oktober uit, en ik was het alweer een beetje vergeten. Leuk was het dan ook dat onverwacht het boek op de deurmat viel! 
 Ik ben al helemaal enthousiast. De opdrachten zijn echt heel erg leuk, en ik kan niet wachten om er wat te versturen!  

Ik heb een paar foto's gemaakt, zodat je een idee krijgt van het boek. 


Geen opmerkingen: