vrijdag 18 oktober 2013

Gewonnen!

Ik weet niet waar ik al dat geluk aan heb te danken, maar ik win nog wel eens wat.
Ik doe wel vaak aan give-aways mee en met een paar prijsvragen, maar ik doe toch zeker niet aan alles mee. Maar soms heb ik het idee dat ik toch wel altijd alles win. 

Onlangs won ik weer wat dingen. Bij P.s. ik hou van jou, deed ik mee met de pin-aktie en won ik deze nimbus lamp. De lamp hangt inmiddels op onze slaapkamer. 


Bij Candy addict won ik dit leuke pakketje om nog vele snail mails mee te maken

 


En bij  Your daily intake won ik deze leuke stempel, washi tape en stempelkussen. 


Ik heb nog veel meer gewonnen, een IXXI, knalroze Hunterboots, een cakeboss pakket van TLC, shawls, kaarten voor de Musical Shrek, en nog wat leuke give-aways, maar heb niet overal een foto van bij de hand. Zal ze een andere keer wel plaatsen. 

Maar het maakt me niet uit of het groot of klein is, ben met alles heel erg blij. Winnen is zo leuk! 


Geen opmerkingen: