dinsdag 22 oktober 2013

Heel veel post en een gewonnen give-away

Het leek vandaag wel of ik jarig was, er lagen maar liefst 4 pakketjes op mijn deurmat toen ik vanochtend beneden kwam! 




Een heel leuk mapje van Debbie, met allemaal leuke spulletjes er in, en een zelfgemaakte sleutelhanger, die al aan de sleutel van de achterdeur hangt! 



  Een snail mail van Mirjam, via Tante Jannie. En het 1e kopje thee heb ik al op. Sweet Gingko van Rituals, ik vond 'm lekker! 




Een snail van Karin, via de Snail mail Facebook pagina.




En dan ook nog een giveaway die ik had gewonnen bij schrijfboek.  
Het tijdschrift Schrijven, en 2 prachtige kaarten, 2 notitieboekjes en 2 potloden. 


En een heel lief klein boekje gemaakt van een landkaart. En zien jullie welke plaats er op staat? Enschede! Haha, zo leuk! 



Geen opmerkingen: