donderdag 24 oktober 2013

Op de bus gegaan...

Het is bijna 1 november en de laatste gulden postzegels moeten nog op, dus maar weer wat snail verstuurd.


Via TJP een snail naar Berit. Ze houdt o.a. van Tekenen, dus een creatieve snail gestuurd. 


Een snail voor Jamie, ook via TJP. Ze houdt van vlinders, uilen, tuinieren, inpakken en natuur. Ik hou van recyclen, en heb een doosje  van samples Pickwick thee hergebruikt. Het is een mooi stevig doosje die ik binnenste buiten heb gedraaid en beplakt heb met een pagina uit de "wat handig", van de Albert Heijn. 


Ik was bang dat het doosje de reis niet zou overleven, het zat nl. niet zo stevig vast omdat ik er teveel had ingestopt. Dan maar wat extra plakband er overheen. Niet zo mooi, maar als het onderweg uit elkaar valt heeft Jamie er ook niks aan. 


Nog een snail via TJP. Weer voor iemand die van natuur en dieren houdt. Ik was al spulletjes met eekhoorntjes aan het verzamelen en die heb ik hiervoor gebruikt. 
Ik vond het wel passen bij de herfst. Bij de kringloop vond ik mooie boeken met tekeningen van planten er in, die heb ik gebruikt om labels van te maken. Ook heb ik een klein kleurboekje gemaakt met kleine kleurplaatjes van eekhoorntjes die ik heb gevonden op internet en uitgeprint. 
De krassticker begint mijn handelsmerk te worden, bij elke snailmail die ik verstuur via TJP plak ik 'm op. Voordat je 'm registreert moet je eerst het laagje weg krassen want mijn id nummer staat er onder. 
Ik hoop wel dat de action de stickers nog lang in het assortiment houdt want ze gaan er in een snel tempo doorheen zo! 


En de laatste snail mail is voor Janneke, ook via TJP. Vond het wel lastig om voor haar wat te maken. 
Ze had een ontzettend lang verhaal over haar zelf getypt, over waar ze van houdt, wat ze graag doet, over haar kledingkast, hoe lang haar haar is en weet ik nog wat meer. 
Maar bijna niks over welke dingen ze leuk vindt voor een snail mail. Ze hield wel van brocante dus ben ik maar een beetje op die tour gegaan, en heb spulletjes uit Daphne's Diary mee gestuurd. 
Het blad is niet helemaal mijn smaak, te veel brocante en daar hou ik niet (meer) van. Maar op de snail mail FB pagina zijn ze er allemaal dol enthousiast over, en ik dacht dat Janneke er dan misschien ook wel van zou houden, en anders heeft ze pech. Ik heb mijn best gedaan! 

Geen opmerkingen: