maandag 21 oktober 2013

Over Boedhisme, geschiedenis en poezen.


Gemaakte snail mail voor Inge. 
Haar steekwoorden bij TJP waren, o.a; Boedha, mindfull, spititueel, kralen en hart. Ik heb niet zo heel veel van dat soort spulletjes, dus vond het nog best moeilijk maar uiteindelijk is dit het geworden.


Deze snail heb ik gemaakt voor Sonja. Haar steekwoorden waren o.a.; handgeschept papier, geschiedenis, teksten en spreuken. Weer een moeilijke vond ik zelf. 
Ben maar op de "geschiedenis" tour gegaan en heb er wat handgeschept papier bij gedaan. Ik hoop dat ze het leuk vindt....


En deze snail via FB, is voor Paula. Ik zag op haar pagina een foto van een kat staan, en ik was al bezig met een poezen snail mail waar ik zelf wel enthousiast over was, die heb ik naar Paula opgestuurd. I.p.v. een zakje heb ik alles in een leeg dvd hoesje gedaan. Ik heb een nieuwe omslag gemaakt en op de achterkant de brief geschreven en toen weer achter het plastic geschoven. 

Geen opmerkingen: