zaterdag 19 oktober 2013

Post voor Ellen


Post gemaakt voor Ellen. Ze schreef dat ze kleine geluksdingen van me wou weten. En dat zijn natuurlijk samen zijn met mijn gezin, maar ook op een lekkere luie zondag, op mijn kleine knutselkamer, met de radio aan, kopje thee erbij, verwarming hoog en dan lekker knutselen en brieven schrijven. En ik word altijd zo blij van rood met witte stippen, vandaar deze snailmail! 

Via mim's tasjes, heb ik een tijd geleden al hele leuke stempels van een legopoppetje en VW kever voor mijn zoons laten maken. Ik vond ze zo leuk geworden, dat ik voor mezelf ook wel een stempel wou, maar ik kon maar niet beslissen welke ik dan zou willen hebben. 
Uiteindelijk ben ik op een retro caravan gestuit en die leek me wel erg leuk. 
En van de week kwam de bestelling binnen, samen met nog een stempel die ik besteld heb, maar dat is een verrassing voor iemand, dus die laat ik nog niet zien. 

Is hij niet leuk? 


Ik vind dat ze zulke leuke stempels maakt, en zo snel! En dan ook nog eens goedkoop en zo leuk verpakt. Daar wordt ik echt heel blij van!
Ik vind het effect van de stempel ook erg leuk om mijn brieven, kan 'm zelfs een beetje inkleuren! (zie rechts boven in, bij de polkadot snail mail). 
Ik ga vast bedenken wat mijn volgende bestelling gaat worden! 

Geen opmerkingen: