vrijdag 11 oktober 2013

Post voor Jacobien


De 2e snail mail die ik heb verstuurd via TJP. Ik was een geboorteslinger aan het naaien voor een vriendin van mijn moeder, toen ik me bedacht dat ik ook wel een snail-mail slinger kon gaan maken.


 Jacobien schreef dat ze o.a. van Roodkapje en hertjes hield. Op zazzle.com vond ik allemaal plaatjes van hele leuke postzegels, die heb ik aangepast en uitgeprint op transferpapier. De slingers heb ik genaaid van stof die ik nog had liggen met letters er op. De postzegels heb ik er op gestreken. En aan de hand van die kleuren heb ik de rest van de post aangepast. 
 


De stof die ik nog over had heb ik onder het scan apparaat gelegd en gekopieerd, die heb ik gebruikt om de zakjes af te sluiten. Ook heb ik een paar pagina's uit het boek; " How to be the beste bubblewriter in the world ever", gescand en geprint om mee te sturen. Zo'n leuk boek! 
Een beplakt lucifersdoosje erbij, met daarin nog wat stickers die ik had gemaakt, dezelfde als op de slingers. En een paar kaarten uit spelletjes van de kringloop winkel erbij, rollade touw er om heen, en ik was helemaal tevreden! Jacobien ook!



Geen opmerkingen: