zondag 20 oktober 2013

Post voor Karin en Marja


Een Thee snail voor Karin. 
Ik heb een slinger gemaakt van restjes stof. Het is een probeersel, maar ik vind 'm erg leuk geworden. 
Ik heb labels gemaakt van illustratie's van theekopjes, en een leuk "I love Tea" karton. En een paar mooie theezakjes erbij, en stickers en ik was weer klaar. Zo klinkt het als of ik het zo in elkaar flans, maar ben toch wel 1,5 uur per snail bezig (of langer) maar het doorzoeken van al mijn spullen kost best wat tijd!  


En deze wolken snail is voor Marja, haar adres heb ik via TJP. 
Toen ik deze snail maakte was het stralend weer bij ons, ik zat heerlijk in het zonnetje te knutselen. Strak blauwe lucht en maar af en toe een wolkje, net als deze snail, maar op de radio hoorde ik alleen maar berichten over code oranje vanwege wateroverlast, onder gelopen kelders en zelfs een dierentuin. Raar idee dat het aan de andere kant van het land zulk slecht weer is en hier de hele dag geen druppel is gevallen, en we zijn maar zo'n klein landje! 

Zie wel dat de foto's met mijn telefoon steeds slechter worden... toch maar eens mijn gewone fototoestel weer opladen... 

Geen opmerkingen: