woensdag 16 oktober 2013

Post voor Monique en Lien


Ik kreeg laatst een brief van Lien die mijn adres had gevonden via deze blog. Deze brief stuurde ik haar weer terug.


Deze puzzel mail stuurde ik aan Monique. Weer een envelop gemaakt met de puzzle maker. Ik schreef de brief op puzzelstukje, maakte puzzel confetti, deed er bingo kaarten bij en stuurde pitten mee met een raadseltje. Verder nog een doolhof en een verbind de stippen plaatje. En een opdracht om met de letters van haar naam zoveel mogelijk andere woorden te maken. 

Aangezien ik Monique sporadisch wat stuur en zij mij, en we verder geen contact hebben, weet ik niet of het is aangekomen en of ze het leuk vindt, maar ik had in elk geval veel lol in het maken! 


 Deze kaarten en de brief versuurde ik via postcrossing. 









1 opmerking:

Anoniem zei

Hé, dat ben ik, Monique :-) En ja hoor, die post heb ik ontvangen. Zo leuk :-) Wat cool dat je een eigen blog hebt! Jij doet wat ik niet durf ;-)