dinsdag 15 oktober 2013

Snail mail voor Caroline

Omdat mijn gulden postzegels nog niet op zijn, maar weer een aantal adressen aangevraagd via Tante Jannie. Deze is voor Caroline, ze schreef o.a. dat ze van fietsen, zon en mooie illustratie's hield. 



Voor de voorkant van de envelop en de labels heb ik een mooi kinderboek verknipt. 
Toch wel eng de eerste keer, ook al heb ik het boek om die reden gekocht. 
Maar vind het resultaat echt super geworden! de mooiste envelop die ik tot nu toe gemaakt heb! 

1 opmerking:

Tante Cupcake zei

Hoi Tante Tee. Wat leuk dat we elkaar weer tegenkomen. Ik ben al een paar jaar geleden gestopt met mijn shop maar het bloggen kan ik niet laten. Nu dus onder een andere naam. Ik volg je al een tijd via Pinterest maar je wist dus waarschijnlijk niet dat ik het was. ;-)