zaterdag 12 oktober 2013

Snailen met Stacey

Ik reageerde op de snail mail pagina op FB op het oproepje van Stacey, die vroeg er nog mensen waren die met haar wouden snail-mailen. En uiteraard wou ik dat wel! 


De envelop maakte ik via de puzzle maker
Stacey's naam en adres staan er op, evenals dingen die met snail mailen te maken hebben. 
Als je 20 kolommen en 24 rijen gebruikt heb je een A4-tje vol. En kun je er dus mooi een envelop uit maken met een enveloppen mal
De woorden heb ik meerdere keren gebruikt, ze staan nl. kris-kras door elkaar en achterste voren. En met het uitknippen van de envelop gaan er wat letters verloren. 


Ik heb geprobeerd een accordeon mapje te maken zoals ik hier zag. En ook maakte ik nog een boekje. Ik heb ook nog wat postzegels stickertjes gemaakt. Samen een vrolijk geheel! Stacey was er in elk geval blij mee! 



Van Stacey kreeg ik deze leuke roze snail weer terug. 
Ze was er nogal onzeker over, maar ik vond het hartstikke leuk! 



Geen opmerkingen: