vrijdag 25 oktober 2013

Superheld!

Op de FB snail mail pagina reageerde ik op een gemaakte snail van Anne. Ze had een retro snail mail gemaakt met en hele mooie envelop, waarop ik reageerde dat haar envelop zo goed zou passen bij mijn superhelden snail mail die ik aan het maken was. 
Franka antwoordde dat ze een superhelden zo leuk vond. Toen ik zei dat de snail mail nog voor niemand in het bijzonder was, wou Franka 'm wel graag ontvangen. 
Op de ochtend dat we op vakantie gingen heb ik 'm nog snel afgemaakt, ik wou 'm graag af hebben, zodat hij op de bus kon. 


De envelop die ik had gemaakt was te klein, omdat ik steeds weer iets nieuws bedacht dat er wel bij in kon... Dus toch maar snel in de flow gezocht naar de afbeelding van Anne's retro snail mail waar het allemaal mee begon, en en envelop gemaakt terwijl de rest van de familie met de tassen al gepakt op me zat te wachten. Maar ik heb 'm af gekregen en 'm onderweg naar Duitsland heb ik 'm nog op de bus gedaan. 



3 opmerkingen:

Mme nosenose zei

Ik vond hem leuk! Dank je wel!
Groetjes Franka

Floreo Creates zei

hoi! Ik ben nieuw in het bloggen over creatieve dingetjes, en ik vroeg me eigenlijk af wat precies die snail mail inhoud?

lien zei

Wat leuk dat je ook een boom hebt met ogen. Mara nog leuker vind ik je gezellige blog. Ik ga je volgen!!