vrijdag 25 oktober 2013

Vanmiddag kwamen we terug uit Duitsland van een korte vakantie, 
en wat is het dan fijn om leuke post op je deurmat te vinden!

De eerste snail mail die ik open maakte was van Rigine, het was haar eerst verstuurde snail mail via TJP. En ze had als thema "Post" gebruikt. En kijk toch eens wat leuk! 



In de zakjes zaten leuke post-stickertjes, envelopjes, labels en een hanger van vilt, ook in post thema! Erg leuk gedaan, zeker voor een eerste keer!



Deze snail mail kreeg ik van Lisenka. 
Een pakje, een vlaggetjes-waaier, en 2 zakjes met sterren! En speculaas thee, past helemaal bij het seizoen. In het pakjes zat een papieren slinger.



Voor diegene die het niet weten, ik ben gek op slingers.
Ik heb er een aantal jaren geleden een webwinkel in gehad. Stoffen slingers op bestelling, meestal voor een geboorte, nagemaakt van het geboortekaartjes of aan de hand van de kleuren van de babykamer. Maar ik heb er ook 11 gemaakt voor "Het huis Anubis". 
Dat was ook erg leuk! Maar op een gegeven moment liep het zo goed dat ik het bijna niet maar aankon naast de zorg voor 2 kleine kinderen. Ik kon geen vlaggetje meer zien. Dus ben ik met de webwinkel gestopt. Ik maak de slingers, en lappendekens, alleen nog voor familie en vrienden. Zo blijft het leuk. 

En ik word van slingers gewoon vrolijk, er hangt altijd een slinger in de woonkamer, onze slaapkamer, buiten onder het afdak, de kamer van de jongens en in de caravan, en als ik er op uit gekeken ben of mijn interieur verander, dan maak ik zo weer een nieuwe! 


Ik vind de brief geschreven op al die kleine vlaggetjes ook zo origineel, echt super leuk!!!   
Een hele toepasselijke snail dus! 

2 opmerkingen:

Postfabriek - Ruchama zei

Het idee van een brief op mini-vlaggetjes vind ik ook erg leuk!

Postfabriek - Ruchama zei

Het idee van een brief op mini-vlaggetjes vind ik ook erg leuk!