vrijdag 29 november 2013

De letter B van Bloemen


Met 8 dames van de snail mail pagina van FB doen we een ABC snail mail. De X en de Q doen niet mee en dus versturen we 24 letters met 8 dames. Drie per persoon dus. Mijn eerste snail mail naar Nancy was de letter B. De B van bloemen. 

Ik heb een soort boekje gemaakt, alles uiteraard met bloemen. Ik vind 'm zelf erg geslaagd! 
De volgende gaat de letter K worden en ik eindig met de Y. 
Maar mijn jongste zoon heeft gisteren zijn arm gebroken, en met de bevalling van mijn zusje, sinterklaas en aantal verjaardag op komst, gaat het nog wel even duren eer ik daar tijd voor heb....








3 opmerkingen:

Denise Zumbrink zei

Wat ziet dat er weer erg gezellig uit! :) Bloemen zijn een erg leuk onderwerp om dingetjes mee te doen.

Bibi zei

Super leuk! Dat belooft wat voor de volgende letters... ben benieuwd!

de Postfabriek zei

Wat een mooie en fleurige post!