vrijdag 1 november 2013

Deze snail mail heb ik van de week gestuurd naar Debbie.



Volgens mij houdt Debbie niet echt van thema snail mails, dus ik heb er maar gewoon een vrolijk geheel van gemaakt. Met o.a. lintjes en kralen die ze kan gebruiken bij het maken van haar sleutelhangers.



En van de allerlaatste gulden postzegels die ik nog had, heb ik deze oranje snail mail gemaakt. Gewoon omdat ik de combinatie fluor oranje en mint groen zo mooi vind.
Ik wou net een oproepje plaatsen of iemand er interesse in had, toen ik een opmerking van Linda zag staan dat ze van oranje hield. Toen ik haar vroeg of zij 'm graag wou heb ik 'm naar haar opgestuurd. 
De rest van de snail heb ik wat neutraler gehouden met zwarte en witte dingetjes. 


En ik heb meteen mijn nieuwe knopen pons uitgeprobeerd. Zo leuk!


4 opmerkingen:

lien zei

Wat een vrolijke post, echt een cadeautje om te krijgen!!

Mme nosenose zei

Ze zouden op blogger ook een "vind ik leuk" knop moeten hebben! Ik vind het leuk! Zeker dat zwart wit met dat oranje maakt het stijlvol

Girafje24 zei

Ik was erg blij met je oranje post. Morgen gaat er een envelop naar jou op de bus.

Floreo Creates zei

Wat een kleuren allemaal! Mag ook wel nu alles buiten zo kaal word. Leuke snail mail :)