woensdag 6 november 2013

Knoopjes!

Maandag kreeg ik van een doorweekte postbode deze net zo doorweekte envelop in de handen gedrukt. De prachtige stempels uitgelopen en de zijkanten helemaal gescheurd. 
Deze snail kreeg ik van Linda 


Ik had haar een oranje snail gestuurd, en toen ze las dat ik dol ben op knoopjes en dus kreeg ik een knopen snail mail terug. Hoe leuk!


Op alles, maar dan ook op alles staan knopen


De stempels op de label zijn ook echt super, die zou ik eigenlijk wel willen hebben....


Echt een hele leuke en toepasselijke snail mail! Linda, dank je wel! 

3 opmerkingen:

Girafje24 zei

Wat jammer dat hij zo doorweekt was. De envelop bedoel ik, niet de postbode ;-). Ik ben blij dat je hem leuk vond.

lien zei

Gezellige post op een regenachtige dag, wat wil je nog meer?

Denise Zumbrink zei

Al die knoopjes! Erg leuk en gezellig.