donderdag 28 november 2013

Neefje en TJP

Maandagavond ben ik om 8 uur eindelijk tante geworden van een prachtig klein neefje genaamd Mats. Hij is echt ienie minie, maat 50 is nog te groot voor hem! 
Op verzoek van mijn zusje heb ik voor de kleine man stoffen slingers en een deken voor hem genaaid. Ik heb er ook een wat kortere slinger bij gemaakt om voor het raam te hangen met zijn naam er op.

De grijze spijkerstof, die terug komt in beide slingers en de deken, is dezelfde stof waarmee de wieg opnieuw bekleed mee is. 33 Jaar geleden was ik het eerste kindje die er in lag, en Mats is al kindje nummer 10 die er in  mag slapen.  Ik had bruine stof met bloemen, daarna was hij bekleed met gekleurde polkadots, ik heb toen gekozen voor wit linnen en nu is de wieg white wash gemaakt met stoere spijkerstof. Mijn broertje en zusjes hebben er in gelegen, mijn neefjes en mijn eigen 2 zoons. Best wel heel bijzonder. Ik verwacht nog minstens 6 neefjes en nichtjes de komende jaren, dus de wieg zal nog vaak gebruikt worden! 






Het doekje heb ik gemaakt voor in het 10 dagen pakket, die ik cadeau heb gedaan aan mijn zusje.  De bijnaam van mijn zwager is "La Couper", de franse vertaling zijn achternaam. En nu er een nieuwe La Couper is geboren moest ik daar natuurlijk iets mee doen! 


En zo zag het 10 dagen pakket er uit toen het klaar was!



En ik was helemaal vergeten een foto te plaatsen maar deze leuke snail mail kreeg ik via TJP.

1 opmerking:

Mme nosenose zei

Gefeliciteerd met je neefje! Kraampakket ziet er mooi uit!