maandag 18 november 2013

Neefje in aantocht

Het is een beetje stil hier qua post. 
Mij zusje is uitgeteld over 2 weken, en ik ben druk geweest met het maken van cadeautjes. Ze wil graag een deken en slinger van mijn hand. Uiteraard had ik zelf ook nog wat leuke ideeën om te maken, en het is dan ook een 10 dagen pakket geworden, met zelfgemaakte en gekochte cadeautjes.
Omdat de uitgerekende datum snel dichterbij komt moest ik nu toch echt aan de bak. Helaas werkte de naaimachine weer niet echt mee, en moest ik toen ik op de helft van mijn deken was, de naaimachine van mijn moeder ophalen. Intussen staan er hier nu al 3 naaimachine's die niet naar behoren werken. Ik weet niet wat het is met die naaimachine's en mij, elke keer als ik bezig ben met zo'n deken gaat hij raar doen...
Maar goed uiteindelijk is alles af gekomen en kan ik nu uitzien naar mijn 1e neefje! Ik heb er zo'n zin in! Ben zelf al 10 jaar moeder, maar mijn broertje en zusjes hebben minder haast. Nu word ik dus ook eindelijk tante, heb er lang op moeten wachten maar ik heb het gevoel dat er binnen korte tijd nog veel meer neefjes en nichtjes gaan komen, dus moet mijn naaimachine's maar eens snel laten repareren! 


Een kleine sneak-peak, je weet immers maar nooit wie hier allemaal meelezen! ;-)

4 opmerkingen:

de Postfabriek zei

Wat leuk dat je tante wordt, blijft toch iets speciaals!

En dat van die naaimachines herken ik. De mijne is ook zo'n eigenwijs ding. Ik denk dat ik hem verpest heb door hem door papier te laten stikken... Jammer, want ik zou hem inderdaad wel vaker willen gebruiken maar er is op deze manier geen aardigheid aan ;)

Mme nosenose zei

De slinger ziet er in iedergeval al leuk uit! En een eigen label, cool!
Ik heb ook altijd ruzie met mijn naaimachine, de draadspanning en ik, dat is geen geweldige combi :-)

Cowboys en dindianen zei

Leuk! Spannend!!

Floreo creates zei

Spannend, kan niet wachten tot we het eind resultaat kunnen zien!! En ook alvast gefeliciteerd met je zusje en haar zoon.