zaterdag 23 november 2013

Zondag was het pyama dag. De kids mochten zaterdagavond de schoen zetten en er zat 's ochtends een houten auto en vogelhuisje in om zelf in elkaar te zetten. De hele zondag hebben we lekker in onze pyama, de auto en vogelhuisje geplakt en geschilderd en ook een vliegtuigje ontkwam niet aan de verfkwast.
Ik had eindelijk ook eens tijd om projectjes af te maken waar ik lang geleden als eens aan begonnen ben, maar niet de tijd of zin had om af te maken.
De ideeën heb ik allemaal van Pinterest, dus als je daar net zo verslaafd aan bent als ik dan zullen ze je wel bekend voor komen! Ik heb de links naar de bewuste foto op Pinterest erbij gezet, o.a. voor de patronen.

Voor mijn oudste zoon heb ik 2 shirts gemaakt. Deze met de vos en de notebook lijnen heb ik gemaakt met textielstift.

Het Lego poppetje heb ik gemaakt met flockfolie.


Verder heb ik bij de Intratuin een zak met houten schijfjes gekocht. Ik heb veel ideeën bewaard om er mee te doen, maar dat is de 1e uitvoering. Ik moet er nog een ringetje door heen doen, maar het worden sleutelhangers


Deze sleutelhangers-to-be heb ik gemaakt van de plastic dieren van de Action. Ik heb een gaatje boven in geboord en er oogjes van de bouwmarkt in gedraaid en extra vast gezet met seconden lijm. Daarna heb ik ze goud gespoten, ook met een bus van de action. Het was de bedoeling dat ze fluor roze zouden worden, maar die verf pakte niet zo goud als de gouden. Voor de fluor roze moet ik de diertjes toch eerst goed in de grondverf zetten, anders krijg je het niet mooi dekkend. 


 Ook heb ik deze potjes gemaakt en de dieren met kaarsjes er in, heel verslavend zo'n gouden spuitbus! 



3 opmerkingen:

Moose Travelling zei

Komt inderdaad bekend voor maar zelf nog niet aan toegekomen... Erg leuk om het hier zo te zien! Die variant met die kaarsjes kende ik niet: tof!

Mme nosenose zei

Je hebt er ook leuke foto's van genomen! Die houten schijfjes zijn leuk! Hier heb ik alleen langwerpige schijven gevonden, maar die waren weer goed om op te tekenen. Leuk leuk!

Anoniem zei

Jij mag vaker een dag in je pyama lopen! Super :-)
Monique