maandag 23 december 2013

Blauwige snail mail

Voor Diana maakte ik de snail mail gemaakt met papier uit het Flow boek voor Paper lovers
Ik vond ik mijn voorraadje de mooie cover uit de Flow, die ik heb gebruik als omslag voor de envelop. Het behang van Studio Ditte met de blauwe porseleinen bordjes die er op staat was mijn uitgangspunt voor de hele snail mail. Diana houdt van blauw. 
De papier serie uit het Flow boek paste daar perfect bij. 
De kaartjes, stickers, postpapier en het inpakpapier, dat ik gebruikte om labels te maken. 
Ook nog een poster gemaakt door Flow uit het Aandacht magazine van vorig jaar t.b.v. Pink Ribbon
Het tasje in de vorm van een theekopje had ik eerder al eens gemaakt. 
En als laatste maakte in nog een boekje met een oude flyer van Studio Ditte met ook behang met servies er op, in het boekje plakte ik stickers uit dezelfde serie die ik ooit kocht bij Vlinders in je buik.


1 opmerking:

Ingrid zei

Wat heb je er een leuke snailmail van gemaakt!