dinsdag 24 december 2013

de K van Kerst!

De laatste letter die ik nog op moest sturen van de drie letters van de ABC snail mail was de letter K, en zo vlak voor de feestdagen moest het natuurlijk de K van Kerst worden.


Ik had nog 2 mooie kerst covers met glitters van de Flow. Van de ene heb ik labels gemaakt en de andere gebruikt voor de envelop. Ik heb een kerstkransje gemaakt van een gordijnroede, naar het idee van MariĆ«l, en ik knutselde een kerstbal en cadeaulabeltjes gemaakt uit een oud boek, wat kerststickers erbij en natuurlijk een kerstkaart ipv een brief en klaar was ik! 


Bij deze wens ik iedereen hele fijne feestdagen! 

2 opmerkingen:

lien zei

Wat een gezellige kerstpost!!
Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen!
Liefs Carolien

Ingrid zei

Prachtig wederom! Een fijne kerst gewenst.