woensdag 4 december 2013

De U van Uilen


Vanochtend was ik al heel vroeg wakker en kon niet meer slapen. 
Mijn telefoon gebruik ik ook als wekker en die ligt dus naast mijn bed, heel handig die wekker, maar zo gauw als ik wakker word dan grijp ik al naar mijn telefoon om Candy Crush of Rummified te doen of even op Facebook of Instagram te kijken. 
Zo ook vanochtend. En zag ik een berichtje van Linda of ik haar U snail mail al had ontvangen. In onze gewone brievenbus niet, maar we hebben een grote ouderwetse blauwe gietijzeren brievenbus buiten staan en daar had ik nog niet in gekeken. 
Toen ik om half 7 de kids wakker ging maken, heb ik meteen even in die andere brievenbus gekeken en daar lag idd de snail mail van Linda in.
Ook best leuk zo'n snail mail op de vroege ochtend!



De foto's zijn dus een beetje donker geworden omdat het buiten ook nog donker was. 
De snail mail zat in een erg mooi gemaakt doosje.


En er in uiteraard alles met uilen. En leuke kleurplaten! Ik vind kleuren en tekenen zo ontspannend, vind ik heerlijk om te doen!

Bedankt Linda!

2 opmerkingen:

Girafje24 zei

Graag gedaan!!!

lien zei

Haha, gezellig toch zo'n leuke post op de hele vroege ochtend!!