donderdag 5 december 2013

Gestuurde sinterklaas snail mail

Via de snail mail pagina van FB (ja alweer, tegenwoordig ben ik daar het meest te vinden) werd er een sinterklaas snail mail georganiseerd. Daar kon je je voor opgeven en dan werden er ouderwetse lootje getrokken. Ik moest een snail mail maken voor Debbie.


 Ik had al meteen een ideetje, ik had nl. de adventkalender van de Flow van 2 jaar geleden bewaard. Dat ding was nl. hartstikke duur en er zat nauwelijks wat in. Ik dacht misschien kan ik er ooit nog wat mee. Het was de bedoeling dat je voor 2,50 een cadeautje moest kopen en er een snail mail bij moest maken. Ik vond bij de Wibra leuke mini decotapejes op een rolletje die er precies in de vakjes van de kalender pasten! Verder heb ik de andere vakjes gevuld met leuke paperclips, stickers, sticky notes, wasknijpertjes en ander leuk klein spul. Het was nog wel even puzzelen hoe ik de kalender moest inpakken zodat je de vakjes wel opnieuw open kon maken, maar de kalender niet beschadigd werd. Omdat de kalender zo mooi is vond ik het zonde om er wat over heen te plakken. 


Uiteindelijk heb ik 'm ingepakt als cadeau en met een tandwiel rolletje er kleine gaatjes in gemaakt. Ik heb het niet kunnen testen, maar ik hoop dat ze zo open te krijgen zijn, en na gebruik kan Debbie de kalender weer hergebruiken als ze dat wil. 


Ik heb er ook nog een gedicht bij geschreven en een brief.
Maar had er alleen niet aan gedacht dat het ook nog door de brievenbus moest. Dat is helaas niet gelukt, en dus moest het pakketje met DHL mee. Nou ja, eigen schuld...



2 opmerkingen:

Moose Travelling zei

Leuk, een Sintadvent!

youhavemailfromme zei

Wat een geweldig en origineel idee!