woensdag 8 januari 2014

Lucky me!

Ik hoor het wel vaker, maar ik vind het zelf ook, ik ben een echte geluksvogel. Ik win namelijk nogal eens wat. Eigenlijk wel maandelijks en soms zelfs wekelijks. Niet de lotto, dat zou echt geweldig zijn, maar leuke give-aways op blogs en Facebook. 

Het zijn altijd kleinigheidjes, maar daarom niet minder leuk! Fantastisch als er weer een pakketje op je deurmat ligt! Zaterdag lagen er zelfs twee!!! 

Deze mooie sterren slinger heb ik gewonnen via Lekker Friss
Prachtig al die sterren, ben er dol op! 


En het andere pakketje won ik via de blog van Ingrid. 365 Miles to Paris
Aan de verpakking is haar liefde voor Parijs wel te zien! Mooi hé!




Ik won er een oud kwartetspel van Mickey Mouse. Ik ga er eerst met de kids een paar potjes mee spelen en dan lijkt het me leuk om er (als er gegadigden zijn) een Mickey Mouse snail mail te maken. 
Heb al wat ideetjes! 





4 opmerkingen:

lien zei

Wat leuk allemaal, vooral die sterrenslinger!

Dat Zit Wel Snor zei

Je bent zeker een geluksvogeltje. Wat leuk. Zoiets maakt je dag weer goed.

Zaanse Zolder zei

Lucky you inderdaad. Heerlijk toch!

Jantina ♥ StudioVerknipt zei

Idd een bofkont, wat heerlijk! Genieten joh :) En wat een gezellige blog heb je, helemaal leuk, ik ben je ook gaan volgen!

Groetjes Jantina
(StudioVerknipt.nl)