maandag 10 maart 2014

Snail mail uitdaging


Op de blog van Clarissa las ik laatst het volgende; 
"Wie het leuk lijkt mag mij een snailmail sturen in een bepaald thema dan stuur ik jou in hetzelfde thema een snailmail terug!
Voor jou een uitdaging om een zo moeilijk thema te bedenken,voor mij een uitdaging om in dat zelfde thema jou snailmail terug te sturen!". 

Nou ben ik nogal dol op thema snail mails, dus dat liet ik mij geen twee keer zeggen! En ben meteen aan de slag gegaan. 
(Voor verdere uitleg of deelname zie hier: Door mij voor jou. )


Bij de bieb kocht ik laatst voor 50 cent het boek "Plankgas". Zo vol leuke en grappige Barbie en Ken foto's! Daar moest ik wat mee doen! 
Het boekje heb ik dan ook helemaal aan gort geknipt voor deze Barbie snail mail. 




Het is een boekje geworden zodat ik zoveel mogelijk van die grappige foto's heel kon laten. 



Uiteraard vind ben ik tevreden over de snail mail anders stuur ik het niet op. 
Maar als ik het zo door het oog van de camera zie, vind ik het eigenlijk nog leuker! Soms kan ben ik nogal eens verbaasd over wat er uit mijn handen kan komen, haha! 



Natuurlijk moest de envelop ook bijpassend! 

 Ik wou het Clarissa niet te makkelijk maken en ik geloof dat dat wel is gelukt *grijns*!

7 opmerkingen:

Moose Travelling zei

Leuk, die envelop ook! Succes voor Clarissa!

annette zei

Wow, wat ben jij creatief!

Ingrid zei

Oooooh! Wat geweldig leuk! Topper :)

doormijvoorjou zei

Ja zeer geslaagd en mooi gemaakt en een geweldige uitdaging! Maar het is me gelukt hoor hihi. Morgen ligt ie als het goed is bij je op de mat!
Trouwens ik heb nu steeds dat liedje in mijn hoofd I'm a Barbiegirl,in a barbieworld...zoo fout haha.

groetjes Clarissa

Mme nosenose zei

Alles wat uit jouw handen komt is leuk Marloes! Die Barbie plaatjes zijn echt heel leuk fout trouwens! (zo'n boek vind ik nu dus nooit)

Margriet zei

Wat een leuke snailmail! Sowieso een leuk blog, ik ga je volgen. En volgens mij 'ken' ik jou van een het blog met de genaaide vlaggetjes, kan dat kloppen? En van de Picasa-binnenkijkers jaren geleden..?

Groetjes!

100%heppie zei

Dank je voor je leuke berichtje op mijn blog. Hoop dat inmiddels je frituurpan schoon is... en de kinderen gehaald zijn ;-). Wat een geweldig snailmailthema !