zaterdag 22 november 2014

ABC snail mail met Angela

Angela (van de Paperclip snail mail die je eerder voorbij kon zien komen) en ik hebben met elkaar afgesproken om een ABC snail mail te starten. Deze geweldige A van Alkmaar (de stad waar ze woont) kreeg ik van haar. Weer zooo mooi gemaakt! 






In het "Mijn Alkmaar" boekje staan allemaal leuke weetjes over Alkmaar, Angela's favoriete winkels, restaurants en andere mooie plekken. Zo leuk, ik krijg er helemaal zin in om naar Alkmaar te gaan! 


 

Ik stuurde Angela de B van Borduren en Bloemen. Eigenlijk moest het geborduurde bloemen zijn, maar dat begint niet met de B hé...? Ik vind het zelf erg mooi geworden, maar nu hou ik ook van alles met geborduurde bloemen of bloemenstillevens. Ik weet niet of het aangekomen is, dat hoop ik dan maar want ik wacht vol spanning op de letter C, met de D ben ik ook al begonnen. Inspiratie genoeg voor de rest van het Alfabet! 




Geen opmerkingen: