maandag 24 november 2014

De C van Cassette!


Van Angela kreeg ik deze C van Cassette.



Zo leuk in elkaar gezet! 



Om haar guilty pleasures moest ik erg lachen, net zoals om "Het laatste nieuws" (de brief) en "Alles over Angela". 


We zijn wel van dezelfde leeftijd maar qua muziekstijl liggen we mijlen ver uiteen. De meeste nummers ken ik zelfs niet eens. 
Blijkbaar maakt die 3 jaar toch nog best veel uit als je in je tiener jaren zit. 
Ik ben van 1980 en was dus een tiener in de 90's. Eem hele andere periode qua muziek. 
Mijn eerste cd single was "Killing in the name of" van Rage against the Machine en mijn eerste CD was "the Madman returns" van Snap. 



Mooi hoe alles zo in hetzelfde thema en tijdperk past! 


En inmiddels is mijn letter D al onderweg, of misschien zelfs al wel aangekomen! 

Geen opmerkingen: