dinsdag 11 november 2014

Miniswap



Ik was net al mijn bestanden aan het opschonen en toen vond ik ineens alle foto's van ontvangen en verstuurde post, waarvan ik dacht dat ze op de externe harde schijf stonden! Heel mooi! Nu kan ik toch alle post die ik de laatste maanden ontvangen en gestuurd heb laten zien. Bereid je dus maar voor op een stortvloed aan berichtjes!

Met Esther van de blog Epsiej deed ik juni een mini swap. Ze had een oproep geplaatst waar ik op reageerde en zo kwam ik in het bezit van heel erg leuke gehaakte vlaggetjes (ze hangen nog steeds bij mijn collectie(tje) slingertjes). Esther had er het thema "Feest" van gemaakt, ook had ze super kleine slingertjes gehaakt, zo leuk!!!


Esther zelf had een voorkeur voor een retro/VW swap, dus heb ik dat voor haar gemaakt. Ik zag op haar Pinterest account een paar kaar een Spirograaf voorbij komen, dus daar ben ik ook mee aan het experimenteren gegaan, en dat is aardig gelukt vind ik zelf! 








Geen opmerkingen: