dinsdag 25 november 2014

Post uit Texas

In september ontving ik een post uit Amerika, van Melissa. 
Nu heb ik geen idee wie Melissa is, en hoe ze aan me adres komt (al is die als die hier op de site staat natuurlijk niet geheim) maar wat maakt het uit, als de post maar leuk is! '
Niks leuker dan een onverwachte envelop op je deurmat. Melissa komt uit Texas en dat is is wel te zien aan haar snail mail. Texas ge├»nspireerd. 
Het is de eerste snail mail die ze ooit heeft gemaakt en ze was er nogal onzeker over, maar ik vind 'm goed gelukt. 




Eindelijk had ik tijd/zin/inspiratie om haar wat terug te sturen. Ik wou nog steeds een keer een snail mail met het flow meisje maken, maar ik denk dat de Nederlanders dat nu wel een keer hebben gezien. Maar die Amerikanen niet, dus ik vond het perfect voor de snail voor Melissa. 



Het papier van de confetti envelop heb ik weer gedownload van de site van Mini eco. 


Ik maakte 2 tags van een vrolijk papiertje, en van de plaatjes die altijd op de laatste pagina van de flow staan heb ik kleine postcards gemaakt. 



Ik naaide een slingertje die ik versierde met stickers, en ik stopte alles in een leuk zakje, en klaar is kees! Ik hoop dat ze het leuk vind, maar aangezien ik niet weet waar ik haar kan vinden op internet zal ik wel nooit te weten komen of het aan komt en in de smaak valt. Als het maar een verrassing op haar deurmat is! 









Geen opmerkingen: