zondag 23 november 2014

Zwart Wit

Ik zit weer heerlijk in mijn snail mail flow en weet nu niet meer van ophouden. Dus ben ik druk bezig om voor de mensen die nog op mijn lijstje stonden snail mails in elkaar te knutselen. 
Ik vind het weer heerlijk. Alleen stapelt het strijkgoed zich in een hoog tempo, en de vloer kan ook wel vaker een dweilbeurt gebruiken.... Maar ja, kan niet alles tegelijk! 


Voor Ingrid maakte ik deze zwart-witte snail mail. Ik vind 'm goed gelukt anders stuur ik het natuurlijk niet op, maar als ik het dan op foto zie denk ik altijd "heb ik dat gemaakt?" Als je er van een afstand of door andere ogen ziet, dan is het altijd veel mooier dan ik eerder dacht. Ik ben er blij mee, en Ingrid volgens mij ook! 







1 opmerking:

Ingrid zei

Zeker weten! Een feestje om te krijgen. Ik vind de combi van papier en kleuren prachtig. Dankjewel! Nu de uitdaging om net zoiets moois voor jou te knutselen, hihi.