vrijdag 13 februari 2015

Blond Amsterdam-verjaardags Snail mail


Voor Ellen maakte ik voor haar verjaardag een Blond Amsterdam snail mail. Met Sinterklaas kreeg ik een cadeaubox van blond Amsterdam, waar onder andere cupcake toppers, servetten en muffinvormpjes in zaten. 
En die zaten in ontzettende leuke doosjes waar ik meteen een snail mail inzag. Van de vormpjes, de toppers en de servetten heb ik er vier apart gehouden om er een snail mail mee te maken. Ik deed er kaarsjes en vlaggetjes bij en maakte een schudkaart op de naaimachine. 



Ik had alles vrolijk ingepakt en het pakketje lag er te liggen totdat 25 januari dichterbij kwam. En toen in de week dat het opgestuurd moest worden werd ik ziek. Heb 7 dagen met griep in bed gelegen en moest uit eindelijk mijn zoontje naar het postkantoor sturen om het op de bus te doen. Maar hij kwam weer terug met de mededeling dat het net niet paste. De volgende dag mijn man er op uit gestuurd om 'm met een klein beetje geweld opnieuw te proberen. Hij kwam terug met een briefje waarop stond dat het pakketpost was. ja, dat dacht ik dus niet. 


Het pakketje moest echt mee, want anders zou het te laat aankomen en het postkantoor was nog maar een half uur open. Ik heb me uit bed gesleept en het andere doosje dat ik uit dezelfde serie had, maar dan iets platter gepakt en alles zo goed mogelijk overgepakt en opnieuw weer ingepakt. Het werd niet zo mooi als het eerst in gepakt had gezeten (perfectionist als ik daarin ben....) maar het is op tijd op het postkantoor aangekomen! 



Met mijn nieuwe persoonlijke postzegels erop. Ik vind ze zo leuk! 


1 opmerking:

Gittepetit zei

Een superleuke snailmail en prachtige postzegels!