zaterdag 14 februari 2015

De G van Granny square

De letter G kwam gewoon met de pakketpost! Daar schrok ik wel even van! Dat was een beetje heel veel snail mail. Angela was zo druk aan het haken geweest dat het niet meer in een envelop paste! Maar de letter G was in gezelschap van de letter I, alleen mocht ik die nog niet opmaken. Pas als Angela de H had ontvangen mocht ik de I gaan opmaken. Nou dat was niet al te makkelijk, vooral niet omdat ik die week ziek was en dus niet snel aan de gang kon om de H te gaan maken. 


Angela stuurde me de G van Granny square. En ze zegt zelf dat het wel meevalt, maar wat een werk! 





Er zaten prachtige dingen in zoals deze multifunctionele clutch/theemuts 



En alles was zo leuk bijpassend! Let op het miniatuur bolletje wol met "haaknaald" hierboven



En zelfs gehaakte confetti! 



Wat is het toch weer elke keer leuk om te zien wat ze heeft gemaakt! 

Geen opmerkingen: