vrijdag 27 februari 2015

De K van Krant

Na de hele grote doos die ik de vorige keer bij de letters G en I van ons snail mail project kreeg, 
kreeg ik dit keer een hele kleine letter K. De kant van Krant. 
Ik moest al meteen lachen om de voorkant van de krant. 
De headline van "de Kleine Krant' kopte
 "Met het laatste nieuws over Angela en haar ingrijpende snail mail beslissing, 
"Ik kan niet anders....". "





"Angela en haar ingrijpende Snail mail beslissing: "Ik kan niet anders...." 
Van onze snail mail redactie
Alkmaar: Een ingrijpende beslissing vond er plaats in Alkmaar: "ik kan niet anders" zegt Angela in een reactie. Het werd haar teveel, te groot en ze kon niet meer stoppen met associëren. 
"Het liep uit de hand" dat is de omschrijving die Angela er aan geeft. En dus besloot ze nadat de TNT post voor de zoveelste keer met een vrachtauto een snail mail product van haar hand moest ophalen dat het over een andere boeg moet. Het moet weer kleiner zodat ook de ontvangers huppelend met een snail mail in huis kunnen verplaatsen. Er waren diverse klachten binnengekomen van spit nadat ontvangers van een  snail mail van Angela het poststuk naar de tafel moesten verplaatsen. Het kon niet meer. "



Ook de brief was piepklein! Helemaal leuk! Ik hou daar wel van en kan er hard om lachen! 


Geen opmerkingen: