donderdag 12 februari 2015

Zwart Wit

Ik ben nogal veel op Pinterest te vinden, mocht je dat nog niet opgevallen zijn. 
En soms zie ik ineens foto's bij anderen voorbij komen van Snail mails die ik zelf gemaakt heb. 
Dat blijf ik bijzonder en vlijend vinden. 
Zo zag ik onlangs ineens foto's voorbij komen van de Zwart wit snail mail die ik voor Ingrid van 365 miles to paris heb gemaakt, alleen de foto's waren veel mooier dan die van mij. 
Ze bleken van Ingrid's blog af te komen, en die foto's had ik nog niet gezien. 

Ik fotografeer, bij gebrek aan beter, altijd alles met mijn telefoon en het ligt een beetje aan het weer of de foto's een beetje lukken of niet. Ik kan dan ook heel enthousiast worden als ik zulke mooie foto's van mijn snail mails tegen kom. 
Als ik die foto's dan zie, dan kan ik me eigenlijk niet eens indenken dat ik die snail mail zelf gemaakt heb. Ik vind 'm echt mooi. 
Ik weet niet wat dat is, maar door de ogen van een ander ziet het er altijd mooier uit dan dat ik het zelf zie. Ik vind mezelf ook niet echt creatief, maar als ik dat dan zie, dan moet ik toegeven dat ik dan toch (misschien wel een beetje) creatief ben. 
Hieronder nog een paar foto's van mijn snail mail van de blog van Ingrid. Omdat ik ze zo mooi vind!










1 opmerking:

Ingrid zei

Nou, wat lief! En of je dat allemaal zelf hebt gemaakt. Zo'n toffe snailmail. Binnenkort volgt er post terug hoor!