dinsdag 3 maart 2015

De L van Lezen

Voordat ik van Angela de K van Krant kreeg was ik al aan een soort gelijke snail mail begonnen, namelijk de L van Lezen, en dan ook nog in het zwart-wit/rood. Toen ik de K kreeg, heb ik nog even overwogen om opnieuw te beginnen omdat ik het toch wel veel op elkaar vond lijken, maar omdat ik al bijna klaar was, heb ik toch maar besloten om 'm gewoon af te maken en op te sturen. 



Het is een van mijn grootste hobby's, lezen. Ik heb een account op Goodreads,com waar ik goed bij kan houden wat ik heb gelezen, aan het lezen ben, en nog wil lezen. Elk jaar stel ik voor mezelf een "Reading Challenge", die zet ik voor mezelf op 52 boeken per jaar. In 2014 heb ik het net niet gehaald, maar in 2012 las ik er zelfs 112! Dat ik er nu niet zo veel meer lees, is helemaal te wijten aan mijn snail mail activiteiten. Er komen niet meer uren in een dag, dus vervangt de ene hobby de andere.... Maar als ik weer een nieuw boek pak, dan moet het ook die dag uit, en lees ik net zolang door totdat ik het boek uit heb. Gelukkig ben ik een snelle lezer en heb ik het in een uur of 4 meestal wel uit. 






Voor Angela schreef ik wat van mijn favoriete boeken, (heb er heel veel!) op de boekenkaften en op de "uittrekbare" boeken in de boeken kast. Aan de achterkant schreef ik mijn favoriete schrijvers op de uitklapbare "boeken" en ik tekende er er om heen.



Ik ben altijd wel op zoek naar mooie boeken om te lezen, 
dus als je tips voor me hebt, dan hoor ik het graag!!! 


Geen opmerkingen: