maandag 1 juni 2015

De P van Pizza

Ik kocht voor ons sinterklaas in December, als cadeau voor het dobbelspel een snoeppizza. Hij zag er zo leuk uit, en omdat er ook kinderen meededen leek het me een leuk cadeau. Uiteraard won mijn jongste zoon, de snoepkont en pizzaliefhebber, de snoeppizza. Toen de pizza op was viel mijn oog op de lege doos.





 Ik zag wel een pizza snail mail voor me. Na het nakijken of ik wel de P moest voor de ABC snail mail met Angela en het nameten van de doos. Ging al snel aan de slag met de Pizza snail. Ik verzamelde alles wat ik bij het thema vond passen, vooral de mini's van de AH pasten perfect. 


Er was alleen nog 1 probleem, we waren nog maar bij de letter E. Heel erg lang heeft de Papieren pizza in de kast gelegen, totdat ik onlangs de O van Onderweg ontving. Ik ben snel de snail mail af gaan maken, maar toen kwamen Hemelvaart, Pinksteren en mijn verjaardag er bij tussen door, waardoor ik 'm vorige week pas op de post kon doen. Persoonlijk is dit mijn favoriete letter van de snail mails die ik tot nu toe heb gemaakt, hij is zo leuk gelukt! 

 

Geen opmerkingen: