donderdag 11 juni 2015

De Q van Quote Camping



En toen waren we bij de allermoeilijkste letter, de letter Q. Verder dan de Q van Quiz kon ik zelf eigenlijk niet komen. Gelukkig is Angela daar wat origineler in en bedacht de Q van Quote Camping!
Met een mapje vol met stickertjes en quote's, op strookjes papier, in boekjes, op plaatjes enz. 


Hoe kom je er op? Echt, ik zou het zelf niet hebben kunnen verzinnen, maar zo leuk! 
Ik voel ook wel een lichte druk, want ik heb straks de letter X waar ik nog wat voor moet verzinnen. Ik heb al eens een X voor xxx-jes gemaakt, dus daar kan ik niet opnieuw mee aankomen. Gelukkig heb ik nog een hele tijd om er over na te denken. Ik heb net de letter R op de bus gedaan voor Angela, en dan gaan we eerst maar eens vakantie vieren! En waar ga ik dat doen? Juist, op de camping! 


Geen opmerkingen: