donderdag 18 juni 2015

Post voor Dagmar


Bij de Action kocht ik onlangs prachtig karton, met grafische patronen in pastel kleuren. Dat karton heb ik gebruikt als inspiratie voor deze snail mail voor Dagmar.







Gejat van Pinterest, het zakje met kleine envelopjes.



Ik kocht vorige week een Transfermarker. Ik zocht wat leuke plaatjes en teksten op Pinterest en maakte er een laserprint kopietje van bij de Appie, voor maar liefst 5 cent! Dacht dat kopiĆ«ren veel duurder zou zijn, niet dus. 
Ik ben in Words alweer een vel aan het maken om uit te printen (wel in spiegelbeeld uitprinten, kun je doen in Paint)
Met de Transfermarker zette ik deze tekst op de envelop van de brief, ook op het mapje en de buitenste envelop zette ik leuke teksten. Je kunt het gebruiken op hout, stof, beton, zolang de ondergrond maar poreus is. Ik ben nog een beetje aan het uitproberen, maar volgens mij zijn de mogelijkheden eindeloos!




1 opmerking:

Ingrid zei

Mooi papier! Ik zie al dat ik gauw weer eens een kijkje moet nemen bij Action.