zondag 5 juli 2015

Brief aan een vlieger

Ingrid houdt van Parijs, vandaar de naam van haar blog
Bij die oude vertrouwde Action kwam ik heel erg leuk zomerse karton met Eiffeltorens tegen. 
Perfecte inspiratie voor een snail mail voor Ingrid.


Ik maakte een harmonica mapje van het karton.


En een brief aan mijn vlieger (geïnspireerd door Andre Hazes, maar gelukkig is deze brief een stuk vrolijker)


De zakjes van de Hema met stickertjes pasten daar weer perfect bij. 


Vakantietickets erbij en daar omheen een bijpassende envelop met vliegers en zelfs nog een postzegel met een Eiffeltoren. 


Ook de leuke bubbeltjes envelop met polkadots is van de Action. De tickets maakte ik zelf met stempels. 

Ik wens iedereen die op vakantie gaat of lekker thuis blijft een hele fijne zomer!




2 opmerkingen:

Ingrid zei

Ha, laat ik nu voor morgen een blogje klaar hebben staan met dezelfde titel. Wat leuk om zo te lezen hoe de snailmail tot stand is gekomen. Ik vind 'm zo leuk. Vooral het idee van de brief aan de vlieger, en natuurlijk het harmonica mapje met in ieder vakje een nieuwe verrassing. En dan de tickets, wauw! Ik dacht dat je ze kant en klaar gekocht had en was al benieuwd waar je ze weg had, blijk je ze zelf te hebben gemaakt. Super! Dank, dank, dank en een dikke kus.

Babette zei

Leuk hoor ik zag je snailmail net op de blog can Ingrid, super leuk gedaan!!