maandag 21 september 2015

Eerste pocketletter

Voor de zomervakantie had ik al een beginnetje gemaakt met mijn eerste pocketletter. Maar na de vakantie kon ik maar niet de tijd vinden om er mee verder te gaan. 


Mijn ouders zijn aan het verhuizen van en huis met 6 slaapkamers naar een chalet. Met 4 kinderen verzamel je in 35 jaar heel wat rommel. Twee van de vier kinderen zijn klein behuisd en dan is het erg makkelijk dat mam en pap nog vier slaapkamers over hebben om je spullen neer te zetten. Maar nu verhuizen ze dus naar hun droomplek en moet 80% van de spullen weg. Een hele klus! 

Zelf ben ik na de vakantie begonnen aan een studie "Filosofie voor volwassenen". Een tweejarige VWO opleiding. Het is 15 jaar geleden dat ik voor het laatst in de schoolbanken zat, dus het is wel even wennen en vind het best pittig. 

Ook kreeg mijn man na de vakantie last van zijn rechteroog en konden we weken lang, twee maal per week naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Dinsdag hebben we eindelijk de uitslag gehad, het is iets onschuldigs maar wel vervelends omdat er geen behandeling voor is. Beetje teleurstellend na al die uren in het ziekenhuis, maar opluchting dat het niet iets ernstigs is.  


Wekenlang ben ik er uiteindelijk mee bezig geweest, steeds even een paar minuutjes voordat de kinderen in bed lagen. Uiteindelijk is het dit dus geworden. Ik vond het best lastig om de vakjes te vullen. Ik weet niet helemaal of het wel mijn ding is. Ik ben toch meer van het zelf knutselen en wat minder van de goodies die je dan vaak meestuurt. Dat hoeft voor mij niet zo. Een leuke envelop en een lange brief vind ik toch het belangrijkste. 


Maar al met al vind ik het voor een eerste poging toch wel leuk geworden. Gelukkig vond de ontvangster dat ook! 

Geen opmerkingen: