vrijdag 18 september 2015

Troostpost

Mijn ABC snailmail maatje ontving verschrikkelijk nieuws deze zomer. 
Toen ik na mijn vakantie een kaartje op de deurmat van haar vond waarin ze vertelde wat er wat er gebeurd was en dat ze voorlopig wou stoppen met de ABC snail mail. 
Ik ken haar niet persoonlijk maar ik had meteen kippenvel over heel mijn lichaam. De hele dag bleef ik aan haar denken. 
Het idee van een troostpost schoot meteen door mijn heen, maar ik ben altijd bang dat een ander het niet gepast vindt. Maar na een paar dagen, bedacht ik me wat ik er van zou vinden als ik troostpost zou krijgen en ik zou het zelf erg fijn vinden, dus heb ik besloten om het toch maar te maken.


Allereerst maakte ik een hart onder de riem. Bij de Xenos vond ik het kaartje met de wolk in vorm van hart, daar heb ik wat troostende woorden op geschreven. Op een zakdoek die ik kocht bij de zeeman schreef ik aangepaste versie van een gedicht dat ik vond op Pinterest. 


Via Instagram heeft ze me laten weten dat ze de post fantastisch en ontroerend vond. Het gaf haar een steuntje in de rug. Dat was fijn om te horen, ben blij dat ik toch doorgezet heb! 

Geen opmerkingen: