zaterdag 19 september 2015

Uitjes Beterschapspost

Voor mijn schoonzusje die een ingrijpende kaakoperatie heeft ondergaan maakte ik deze beterschapspost. Deze zomer heb ik heel veel knutselspullen van haar gekregen, en heb ik haar laten zien wat ik er zoal mee maak. In plaats van een kaart besloot ik dan ook om haar een snail mail te sturen, zo kon ze ervaren hoe leuk het is om snail mail te ontvangen. 


Mijn schoonzusje is dol op uiltjes, dus dat was mijn uitgangspunt. In mijn papier voorraad vond ik papier met uiltjes en pleisters, toepasselijker kan haast niet! 


Ik hield het simpel. 
Ik maakte wat labels, en een boekje met daarin de brief geschreven en een hoesje voor een theezakje.


Met de letterstempels van de Hema stempelde ik de envelop, die ik ditmaal dicht plakte met pleisters in plaats van washi tape. 
De volgende dag ontving een enthousiast appje. De snail mail was al binnen en ze vond het echt helemaal geweldig om 'm te ontvangen. 
Missie geslaagd! Nu maar hoop dat ze snel hersteld, want ze heeft nog twee kaakoperatie's voor de boeg. 


Geen opmerkingen: